image image image

Snart heim igjen

No er det faktisk berre ein natt igjen fr eg skal reise heim igjen! Har vert vekke i 2 veker no og gleder meg ein god del til komma heim til Noreg, sjlvom det er mykje kaldare der enn her. For to dager sia kom eg til London og trudde det kom til vere kaldare her enn i Frankrike, men det virker som varmen flger etter oss heilt ifr Spania. For d vi reiste til Frankrike s var det lika varmt og d vi kom til London, kom gradene opp i 32 grader! Det er ikkje ofte eg har hret mitt i strikk eller i ein dott bak p hovudet, men p denne turen MTTE eg det for det blei alt for varmt med det tjukke hret mitt hengande ned. Mykje har skjedd etter sist eg blogga om turen min, eg slutta blogge om det for eg flte at folk ikkje ville lese om det.

- Snart skal vi ut g litt rundt for vi m sjekke ut til 12. Levere inn bagasjen vr her p hotellet og henter den seinare og reiser til hotellet nerme flyplassen og ta fly tidligtidlig om morgonen!

Dag 3 - Lisboa

I dag var det ikkje s veldig mykje som skjedde, men hadde ein plan for dagen! Vi t frukost, eg dusja, vi var litt p rommet ogs kjrte vi inn i sentrum av Lisboa for g rundt i gamledelen. Vi sg ein borg langt borte og vi bestemte oss for g bort til den for sj litt rundt. P veien gjekk vi innom ein kyrkje som blei bygga p 1200-tallet og den var ganske stor og fin! Borgen blei bygga p 1100-tallet og det er ein skikkelig fin borg. Og utsikten var heilt fantastisk! :D

Dag 2 - Merida/Oeiras

I dag starta dagen med at vi vkna og gjekk ned for ete frukost, d sg eg bassenget som var utafor og det var skikkelig fint der! Etter frukosten gjekk vi opp p rommet og pakka tinga og gjekk ned for sjekke ut av hotellet, s gjekk turen litt rundt i sjlve byen. For vi var der dagen fr d vi skulle finne hotellet og d sg vi nokon gamle ting. Utrulig fint sjlvom det er veldig gammalt! Ein bru som vi sg p var bygd i r 465 etter Kristus. Turen gjekk vidare p Lisboa og det tok ca 2 og ein halv time fr vi kom til byen og eg skal love deg.. Lisboa er ein SVR by. Vi fant fram til hotellet og det var ganske s fint! :D Vi slappa litt av og Heidi gjekk ned for trene litt. Litt etter at ho hadde komt opp igjen kjrte vi til eit kjpesenter og gjekk litt rundt, endte nok med at eg kjpte meg nokon ting. Sjlvom eg hadde sagt at eg ikkje kom til gjere det..

Unnskyld mamma.♥

Dag 1 - Madrid

D er vi p ein av dei siste turane vre rundt i Europa. Til no har eg vert i nesten alle landa i Europa og det er berre nokon land i st-Europa og Island eg mangler. Det er utrulig kjekt f oppleve s mykje i lp av desse ra vi har hatt turer der vi leier ein bil og kjrer rundt. Eg trur no eg har opplevd mykje meir enn dei fleste p min alder, for sei det snn. :D Det er sikkert mange av de som les detta som trur eg er bortskjemt og fr det som eg vil, men d tar du nok feil. Det var ikkje eg som kom p iden om at eg skulle ha vert gjennom heile Europa til eg var ferdig med vidaregande. Det var nok pappa som plutselig kom p den iden, allefall som eg veit om.

I dag stod vi tidlig opp for vi skulle ta fly ifr Flesland (Bergen flyplass) og flyet gjekk kl 6. S eg blei vekt ti over 4 for gjere meg klar, m jo vere p flyplassen allefall ein time fr flyet gr. Vi kjrte ifr der Heidi (kjresten til pappa) bur til flyplassen, det tar ikkje s lang tid for ho bur ganske nrme. Fekk billettane vre og gjekk leverte bagasjen, deretter gjekk vi rett igjennom sikkerhetskontrollen og det er alltid nervepirrende om eg blir stoppa eller ikkje. :p

Men ja, vi gjekk vidare igjennom taxfree'en som eg virkelig hater gjere. Ikkje fordi eg ser ting eg vil ha, men alle dei luktane som kjem imot meg med ein gong eg kjem inn. Eg fr lett vondt i hovudet om det er mange luktar p ein gong, allefall nr dei er s sterke. S det kjente eg ganske s godt d eg gjekk inn og endte med at eg gjekk rett igjennom og flte meg litt r i houvdet. Vi gjekk p ein kaf for f oss noko varm drikke, og der blei vi sittande til vi kunne g rett inn p flyet.

Frst mtte vi ta fly til Kbenhavn ogs bytte fly som gjekk til Madrid. D vi kom til Madrid lufthavn/flyplass s gjekk vi for sj om bagasjen vr hadde komme og vi var litt i stuss om den kom til komma. Fordi det har vert s mykje problemer med vidaresending av bagasje i Kbenhavn, men plutselig kom ein etter ein.

D var det einaste som var igjen finna bilen vi skulle ha. Pappa gjekk for snakka med dei som vi skal "leige" hj og kom tilbake med eit nummer. S vi gjekk litt rundt og fant ikkje bilen, men til slutt fant vi den! Ein knallraud Mercedes. Akkurat i det augeblikket eg sg den flte eg meg veldig glad, for det er mange gongar vi ikkje har ftt s fine og gode bilar. S denne er ein sterk motstandar til den bilen som vi hadde p frste turen. Det beste med denne bilen her er at det er skikkelig god plass til beina og setane er skikkelige behagelige sitta i!

Men det aller beste med denne bilen er at den har glassruter i taket! , den bilen eg skal ha om eg blir rik skal ha ein bil som har tak som kan tas av med ein knapp eller ein glassrute som kan pnast opp. :D

Arendal - del 2

Hei ste lesere ♥

Akkurat no sitter eg her i leiligheten til sstra til Oddvar, heilt leine. Mamma og Oddvar er p ein campingplass med tante og onkel, mens eg har vert her og sete ute i sola og kost meg. Ein liten stund s satt eg ute med Linda (sstra til Oddvar), etter ein liten stund s hrte eg ein skikkelig tung pusting og det viste seg at Linda hadde sovna. :D Ho hadde nokon andre planar i dag, s eg blei leina igjen. D sola var rett p temperaturmlaren s var det 28 grader! Det er litt snn sjukt tenke p at det kan vere s varmt i Noreg, men vi fr nyte det s lenge det er her! Har vert her i 2 veker akkurat i dag og reiser heim igjen i morgon, sitter p med tante og onkel i bobilen heilt heim. :p Ogs er smundbroderen heime og det skal bli s godt berre komma heim og slappe skikkelig av, fr hpe sola er der nr eg kjem heim snn at eg fr litt til farge. :D

Arendal - del 1

Eg kom til Arendal p lrdag etter ein langt biltur som varte i 10 timar med mange stopp p veien. Alle tre kjrte, eg lrekjrte ein god stund. Vi kom ned og var ganske s slitne og ikkje s lang tid etter vi hadde mtt p sstro til Oddvar s gjekk vi oss for sove, for vi skulle opp tidlig dagen etter.

I gr var det jo blfyring rundt omkring og frst var vi med "lille danmark" og tente p eit lite bl og litt seinare gjekk vi bort til ein plass dei hadde eit strre bl. Det var ganske varmt d eg stod i nrheten av blet og tok mange bilder med kameraet mitt.

GOD JUL!

DAGEN I DAG

God morgon! No snart kjem mormor og morfar for hente meg, mamma, ssteren min og kjresten til mamma. For vi skal alle sammen til Landshallen for sj p at broren min speler vollyballkamp. Ogs etterp kampen, s skal vi g rundt i Bergen i det fine vret. No m eg tenke p avslutte innlegget som blei veldig kort, for eg m gjere meg klar til g eg ogs.. Og i morgon skal eg til farmor ogs reise tilbake til Ulvik. S det blir ein del pakking nr eg kjem tilbake i dag.

FINFIN FRUKOST.

I dag begynner hstferien vr, og eg begynner det med ete vaffler til frukost. Ha ein fin dag vidare, og her regner det.

EG LEVER ALTS

>Fansida mi p facebook<

Men ja, det har jo skjedd litt sia sist eg blogga.. F.eks, eg har jo vert p Frnningen med familien min p mamma sin side. Reiste den 26 og kom ned den 29. Alts eg reiste til Frnningen dagen etter eg kom igjen ifr turen med pappa. Eg sovna jo sjlvsagt i bilen p veien til Gudvangen for eg kom igjen halv 2 eller noko snt. Utrulig kjekt og vi va faktisk heldige med vret men det va finare i fjor. Men det kjem ikkje snn innlegg med mykje bilde, for det gidder eg ikkje styre med.

Men no har eg ikkje noko planer fr eg skal flytte den 19.august. Vere med folk ogs berre slappe av ogs m eg jo sjlvsagt pakke. Det skal bli s uvanlig ikkje ha familien rundt seg for det har eg alltid hatt. Myking er den plassen eg har budd heile livet. Det kjem til bli trist ikkje sj mormor og morfar & farmor s ofte.Menmen, no har eg vert nokon daga aleine heime for mamma reiste til hytta med kjresten sin. S d fekk eg vere aleine heime, men eg er oppe hj mormor og morfar for ete middag. Og i dag skal eg opp halv 2 og ete laks. namnam.